Menu
BUSINESS

Nestlé objavio cjelogodišnje poslovne rezultate

Ukupna prijavljena prodaja kompanije u 2021. godini povećana je za 3,3% na 87,1 milijardu CHF, u odnosu na 84,3 milijarde CHF iz 2020. godine

Nestlé, najveća globalna prehrambena kompanija, predstavila je poslovne rezultate za 2021. godinu. Organski rast dosegao je 7,5%, s realnim internim rastom (RIG) od 5,5% i cijenama od 2,0%. Rast je podržan kontinuiranim rastom u maloprodaji, stalnim oporavkom kanala za konzumaciju izvan kuće, povećanjem cijena te povećanjem tržišnog udjela.

  • Nestlé predviđa nastavak povećanja organskog rasta prodaje prema srednjoj jednoznamenkastoj stopi te porast temeljne zarade po dionici u stalnoj valuti i učinkovitosti kapitala.

“U 2021. godini ostali smo usredotočeni na provedbu naše dugoročne strategije i povećanje ulaganja u rast, dok se istovremeno bavimo izazovima globalnog lanca opskrbe. Naš organski rast bio je snažan, s povećanjem tržišnog udjela, nakon disciplinirane provedbe planova, brzih inovacija i povećane digitalizacije. Ograničili smo utjecaj iznimne inflacije troškova upravljanjem troškovima i odgovornim određivanjem cijena. Naš snažan temeljni rast zarade po dionici pokazuje otpornost našeg modela stvaranja vrijednosti. Cijeli Nestlé tim je pokazao uzornu ustrajnost i snalažljivost u izazovnom okruženju“, izjavio je Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé.

Evolucija Nestlé portfelja se nastavila, s fokusom na kategorije s atraktivnim mogućnostima rasta i diferenciranom ponudom. Jedna od kategorija koje su najviše pridonijele organskom rastu bila je kava, potaknuta iznimno povoljnom okruženju za tri glavna brenda – Nescafé, Nespresso i Starbucks. Prodaja Starbucks proizvoda porasla je za 17,1% i dosegnula 3,1 milijardu CHF, generirajući više od 1 milijarde CHF inkrementalne prodaje u usporedbi s 2018. Purina PetCare je zabilježila dvoznamenkasti rast, predvođen premium brendovima među kojima su Purina Pro Plan, Purina ONE te veterinarski proizvodi. Također, prodaja vegetarijanske i biljne hrane rasla je dvoznamenkasto, dosegnuvši oko 800 milijuna CHF.

„Nestlé regija Sjevernog Jadrana (Hrvatska, Slovenija i Bosna i Hercegovina) doprinijela je tržišnim rezultatima s organskim rastom od 7,3%. Najveći kontributori rasta bili su Purina i Nestlé Professional marke za konzumaciju izvan kuće, s dvoznamenkastim rastom te kategorija kave s organskim rastom blizu dvoznamenkastog. Uspješnim rezultatima kontinuirano doprinose i naši dugogodišnji partneri i distributeri Alca, MPG,  MCI i Inspharma. Osim poslovnih rezultata, važno je spomenuti i vrijednost Nestlé donacija, koje su u Hrvatskoj i Sloveniji tijekom prošle godine iznosile više od 1.500.000 kuna“– kazao je Laurentiu – Florin Dimitriu, generalni direktor Nestlé Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina.

Nestlé je usmjeren na napredak na putu prema održivosti, kontinuirano radeći na dobrobiti svih potrošača, ulaganju u očuvanje okoliša i jačanju poljoprivrednih zajednica u svojim lancima opskrbe. U Hrvatskoj, Nestlé nastavlja s podrškom lokalnoj zajednici kroz ulaganja u projekte koji podržavaju roditelje u odgoju zdravijih generacija, doprinose zapošljivosti mladih te razvoju svijesti o važnosti očuvanja okoliša.

Cjelovite poslovne rezultate pronađite na nestle.com.