Menu
LIFESTYLE / MODA

IUTD Studios*: Brend koji slavi snove svih drugačijih

Joshua Cirjak ime je koje je već poznato hrvatskoj javnosti – sa samo 17 godina počeo je snimati videe za YouTube i postao jedan od poznatijih YouTubera u Hrvatskoj. Vrlo brzo je svoju strast za kreativnim izražajem i snimanjem pretvorio u karijeru, što ga je dovelo do suradnji s nekim od najvećih imena današnjice – Martin Garrix, The Chainsmokers i Cheat Codes samo su neki od izvođača čije je nastupe snimao.

Danas, s 21 godinom, Joshua se vratio u Hrvatsku nakon završetka studija u Kanadi i živi svoje snove. Ponukan snažnim porivom da sanja o nedostižnim ciljevima i ohrabri sve one, koje okolina smatra drugačijima, neprilagođenima ili čudnima, da svoje najluđe ideje pretvore u stvarnost – pokreće vlastiti brend. Kao kreativni direktor brenda, s njim je od samih početaka i Duje Stojak, dizajner u čijem se portfelju nalazi odjeća koju su nosili J Balvin, Cardi B, DJ Snake i mnogi drugi, a kojeg je svojedobno prepoznao i Forbes. Već je na prvi pogled očito kako koncept I Used To Dream* odmah na početku nadilazi granice još jednog modnog brenda, prerasta u životnu filozofiju i postaje utočište za sve one čije su ideje i snovi neshvaćeni.

Kao i mnogi njegovi vršnjaci, Joshua se ne boji velikih snova, već aktivno radi na tome da ih ostvari.

“Ja sam kao i svi drugi. Ne bojim se velikih snova. Zapravo, ne postoji bolji osjećaj od onog kad, u inat svima onima koji su ti se zbog toga smijali, ostvariš ono o čemu sanjaš.” – navodi.

Njegov prvi veliki san bio je odlazak na Island, gdje je ideja za brend i rođena, a nakon čega je sam započeo rad na prototipovima proizvoda u njegovoj vlastitoj garaži. Naše priče ono su što nas čini živima. Stoga, IUTD* predstavlja dnevnik svih onih koji se usude misliti drugačije i razbiti ustaljenost svakodnevice te poduzeti korake kojima se približavaju onome čemu teže. Kao uvod u cijeli koncept, lansirana je predkolekcija naziva Prologue. Glavni i jedini proizvod predkolekcije je The Creators Tape*. Radi se o limitiranoj kolekciji koja uključuje 15 metara posebno dizajnirane ljepljive trake – alat s kojim svi mogu pokazati svoju individualnost i izraziti se na bezbroj načina. Limitirana na 100 komada, predstavlja uvod u buduće kolekcije brenda. Traka se sastoji od nekoliko dizajnerskih segmenata i proizvedena je pomoću više različitih tehnologija printanja.

PHOTO CREDITS: Luka Matkovic + Toma Kezic

Prva kolekcija pod nazivom Chapter I inspirirana je snovima i svemirom, a čini ju čak sedam jedinstvenih komada: 4 majice, 1 sweatshirt, bucket hat i sunčane naočale. Zanimljivo je istaknuti kako je većina etiketa iz ove kolekcije izrađena od TYVEK materijala, koji se inače koristi kao izolacija na Međunarodnoj svemirskoj postaji. Simbolizirajući put do uspjeha koji je daleko od savršenog, na komadima odjeće nalaze se nepravilni šavovi, a zvjezdica (*) koja se također pojavljuje predstavlja Joshuin najdraži citat: “Uvijek pucaj na Mjesec – ako i promašiš, sletjet ćeš među zvijezde”.

Joshua ističe kako je bilo važno da osoba koja nosi komade iz kolekcije bude dio procesa stvaranja i pritom se zabavlja. Analogno igri križić-kružić, jedna od majica na stražnjoj strani sastoji se od niza križića koji se mogu povezati bojom u spreju – tako svaka osoba dobiva priliku izraziti se i imati jedinstven proizvod.

Da je ovaj brend po mnogočemu drugačiji od ostalih, dokazuje i Joshie Boi – prvi ambasador brenda kojeg možete pratiti na Instagramu. Joshie Boi ujedno je i glavni protagonist animiranog videa, čiji je cilj predstaviti simboliku cijelog brenda – put do ciljeva i snova popločen je preprekama, no zajedništvom i upornošću možemo doći do finalnog cilja. Mjesto radnje je Island, gdje je ideja za IUTD* rođena.

U samom videu, Joshie Boi nastoji naći zvijezdu s karte. Na putu do zvijezde nailazi na mnoge probleme i prepreke te konačno dolazi do vrha gdje bi se zvijezda trebala nalaziti, no tamo je nema. Ubrzo, susreće i druge u potrazi za istom zvijezdom. Zajedno odlučuju izgraditi ljestve i stavljaju vlastitu zvijezdu u nebo.

Jedva čekamo lansiranje sljedeće kolekcije i komade koje je ovaj izuzetno inspirativan i kreativan mladić pripremio. Sanjari, mladi i stari, vaše vrijeme je došlo!