Piše: Dora Ivić

Dugo se već nije čulo za tako dobar i inovativan oblik treniranja kao što je TRX trening! Oblik grupnog treninga gdje je potrebna dobra volja, spretnost, snaga, izdržljivost te TRX trake pomoću kojih se cijela priča odvija. Radi se zapravo o visećim trakama koje na sebi imaju takozvane ručke za koje se može uhvatiti.  Naime, prvo su ga koristili američki marinci u svrhu ojačavanja snage i izdržljivost, a onda se vrlo brzo proširio i na svijet fitnessa. TRX je rekvizit pomoću kojeg se izvode razne verzije čučnjeva, planka, vježbi za ruke i leđne mišiće, a posebno napeto i zanimljivo bude za vrijeme tzv. trčanja pomoću TRX-a dok trake istovremeno služe za jačanje mišića ruku.

Donosimo vam prikaz top 6 najučinkovitijih vježbi koje se izvodu uz pomoć TRX-a!

Već se nakon prvog treninga mogu osjetiti rezultati jer su ovim treningom uključeni u rad gotovo svi mišići na tijelu! Za one koji tijekom zime više odmaraju, pa početkom proljeća odluče postići dobru formu za ljeto, TRX trening je najbolji oblik treninga za što brže postizanje očekivanih rezultata. Sve što vam je potrebno su dobra volja, pronalazak teretane ili fitness centra koji nude TRX trening u ponudi, sportska oprema, ručnik i svakako boca vode za hidrataciju koja je prijeko potrebna tijekom treninga.