Razgovarala: Dora Ivić

Renata Marković je prvi fitness model s ovih prostora koji ne koristi doping. Ima 25 godina i već 4 godine radi kao osobni trener u jednoj teretani u Ljubuškom u Bosni i Hercegovini. Za svoj rad osvojila je i 3 medalje, od kojih je posljednja zlatna, a osvojila ju je u fitness model kategoriji u Bologni. Za Collage smo ju pitali da s nama podijeli nekoliko fitness savjeta i kaže nam koje su najčešće greške prilikom treninga. Detalji su u nastavku teksta!

Koje su tipične greške koje se događaju prilikom vježbanja?

Tipične greške prilikom vježbanja su prvenstveno nepravilno držanje tijela, pogrešno odabrana težina i pretjerivanje općenito.

Kojih se pravila treba pridržavati za vrijeme treninga?

 Tijekom treninga treba paziti na pravilno držanje tijela, na disanje i dovoljan unos tekućine.

Kada se može reći da je netko počeo forsirati u treninzima?

Ako vam treninzi traju po dva sata i na kraju se ne osjećate dobro to bi bilo nepotrebno forsiranje tijela. Duži trening ne znači bolji trening.

 Koji je program treninga za nekoga tko hoće brzo doći u formu?

Za nekoga tko hoće brzo doći u formu kružni tip treninga bi bio najbolji izbor. Kod takvog treninga se koriste sve mišićne skupine, odmor između serija je minimalan i to je najbolji način da se dovedete u formu.

Koliko treba biti strpljiv dok se ne postignu željeni rezultati?

Treba biti strpljiv koliko je god potrebno. Ovisno o tome kakav je “cilj” toliko vise vremena, truda i odricanja ćete trebati biti spremni uložiti. Ali okvirno bi bilo nakon 3-4 mjeseca.