Piše: Marinela Stjelja

Vikend je prošao u znaku magične atmosfere. Tvornicu kulture ispunili su bezbrižni, pomalo nostalgični, istovremeno energični i nježni tonovi benda koji već postoji deset godina na našoj glazbenoj sceni.

Pavel je svoju svirku započeo u Velikom Pogonu Tvornice okruženi najvećim fanovima uz pojačanje zanimljivog benda  Greenhouse Blues Band Brass. Publika je jedva dočekala da karizmatični osmerac započne sa svojim hitovima. Ovo je bila iznimna prilika poslušati novi album, „Družba krivih odluka“ , koji se već neko vrijeme vrti na mnogim radio postajama.

Tako je publika oduševljeno pjevala hitove inspirirane temom prolaznosti života, starenja, svih zanimljivih prošlih trenutaka i novih životnih poglavlja. Aljoša Šerić kao tekstopisac i  novom albumu je dao zanimljivu, karakterističnu notu koja kao da priča priče o životu  s kojima bi se mnogi mogli poistovjetiti. Sve to popraćeno uz naravno, neponovljivo bajkoviti vokal supruge, Antonije Matković Šerić. Prava simbioza!

Fotografija: Službena Facebook stranica

U nekim trenucima glazba je poprimala oblike kultnog filma, napisana kao za  blockbustere, tarantinovske  filmove te izvirivala nostalgijom kojom se igra Lana Del Rey ili Nick Cave te swing trenucima koje je najbolje dočarao snažan zvuk trube. Uz zanimljivu violinu, gitare, bubnjeve i klavijature svi su zaplesali na „Autentično osrednji“, „Poslije nas“, „Vrijeme života“, „ Zbog tebe“ i mnoge druge hitove koje su u trenucima podsjećali na country plesnjak.

Fotografija: Goran Berović

Veselje se pojačalo posebnim posvetama pjesama fanovima koji su to prethodno zamolili bend, ali i osobnom posvetom, pa je tako Aljoša posvetio trenutak da otpjeva sestri „Sretan rođendan“ uz veselu podršku fanova. Novo iznenađenje je bila i gošća večeri, Maja Posavec koja je otpjevala duet „Ako si za, mogli bi jednom izaći“ i zaokružila prekrasnu atmosferu ugrijane Tvornice.

Mogli bi zaključiti kako ovakvi bendovi samo kanaliziraju inspiraciju i spremaju još puno toga za novu glazbene godine. Pokazali su kako i balade mogu dirnuti publiku i puniti koncerte i kako vlastiti stihovi i stil mogu uspješno egzistirati na glazbenoj sceni bez kopiranja tuđih. Ne bi ih nikako opisali autentično osrednjima, a svi koje se bave glazbom mogu u njima naći pozitivan uzor u svom trudu da uvijek iznova budu originalni.