Nova kampanja Karla trgovina donosi rješenje stilskog anagrama za sezonu proljeće-ljeto 2017. Novi modeli obuće i modnih dodataka popularnih svjetskih brendova ove sezone donose glamour 70-tih, disco kulturu ili tropski look osvježen neodoljivim bijelim detaljima. Potražite rješenje svog stilskog anagrama u Karla trgovinama u Splitu, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Dubrovniku ili na www.karla.hr

Za najnoviju kampanju Karla trgovina luksuzne obuće i modnih dodataka, fotograf Mladen Šarić i stilist Borut Mihalić poigrali su se slovima i enigmatskim zagonetkama kako bi najbolje predstavili najnovije modne trendove za nadolazeću sezonu proljeće-ljeto 2017.

Glamour 70-ih

Nova Karla kampanja se tako sastoji od tri modne premetaljke.

U prvoj je riječ o neponovljivom glamouru 70-tih, koji se očituje u blok petama i patchwork torbicama uz dodatak trapera i brušene kože.

Druga premetaljka se bavi bezbrižnim danima koje donose razne proslave u metalik tonovima. Oni su ove godine, uz laganu referencu na disco kulturu, obavezan dio svakog dobrog stila.

Disco kultura

Treća kompozicija spaja tropske i morske teme s jednom od najpopularnijih boja ljeta – bijelom.  Bilo da je ukrašena našivcima ili kristalićima, bijela je istinska boja ljeta.

Posjetite Karla trgovine u Splitu, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Dubrovniku ili na www.karla.hr i otkrijte rješenje svog stilskog anagrama u novim kolekcijama popularnih modnih brendova, Coccinelle, Furla, Fabi, Loriblu, SeebyChloé,MarcJacobs, Pura Lopez, Twin Set, Ugg, ToryBurch.

 

Naslovna fotografija: treći anagram, tropski look