Biti autentičan znači biti svoj, drugačiji, jedinstven i originalan, a na prvi pogled htjeli ili ne naš vanjski izgled pokazuje tko smo, što želimo biti i opisuje kako se trenutno osjećamo. Lice i tijelo okvir su uz pomoću kojeg pokazujemo nešto puno više od fizičke ljepote, jernjima ističemo samopouzdanje, kreativnost, odbacujemo liniju manjeg otpora, prihvaćamo izazove i postajemo istinski svoji.“Be yourself. Everyone else is already taken”, fantastična je poruka koju je jednom izjavio Oscar Wilde, a koja ima univerzalni značaj i danas i za budućnost.

Nova kampanja omiljenog branda beauty kistova Noelle poručuje baš to – jedina osoba koja ikada trebaš biti si ti, jer kako glasi poruka branda Noelle,“We love you to be yourself”.Tehnološki razvoj društva pretpostavlja i razvoj svijesti njezinih sudionika te su pravi primjerdruštvene mreže. Putem modernih kanala komunikacije stvorena je slika svijeta koji prihvaća nešto novo, drugačije, posebno, a samim time i društvo je postalo otvorenije prema prihvaćanju različitosti. Osluškujući potrebe ljudi današnjice brand Noelle je lansirao fenomenalnu kampanju sa snažnom porukom i još snažnijim nosećim licima.Predivnih 5 osoba koje su puno više od lijepog lica poručuju što znači biti svoj kroz dvije faze – mirniju i jednu posve neočekivano kreativnu. Razlog zbog kojeg je baš ovih 5 ljudi odabrano kao noseća lica nove kampanje jest što su posebni u svojoj različitosti i uspješno se odupiru društvenim kalupima.A sada nešto o licima…Prekrasna 32-godišnja Nabi Tang iz Bangkoka je model, glumica i fotografkinja koja slobodno vrijeme provodi u čitanju manga, pripravljanju vegetarijanske hrane i stvaranju umjetnosti. Dok je Nabi Tang zaljubljena u fotografiju, atraktivna YouTuberica Huda ističe vrijednost video formata kao sjajnog oblika kreativnog izražavanja. Vlasnica je YT kanala TheMissHuda i Huda Studija u kojem šminka žene te im oslikava ruke tehnikom henne. Uz njih, ambasadorica nove Noelle kampanje je 20-godišnja Ingrid, studentica predškolskog odgoja koja smatra da od najranije dobi djeca trebaju prepoznati što znači istinska ljepota, a ona se očituje u lijepom ponašanju i građenju društvenih odnosa. ht

Najmlađa zvijezda kampanje je 16-godišnja Veronika ili kako joj je draže, Nika. Svojim fantastičnim beauty transformacijama ova tinejdžerica pokazuje koliko se talenta može kriti u vrlo mladoj osobi koja se ne libi pokazati svoj talent. Poput Nike, ljubav prema scenskoj šminki ne skriva niti jedini muškarac kampanje Silvio, modni dizajner i zaljubljenik u dramatične make up transformacije kojeg su pratitelji društvenih kanala branda Noelle već mogli upoznati preko genijalnih make up video tutoriala.

Ovih 5 sjajnih ličnosti na najbolji mogući način dočaravaju brand Noelle. Kroz svoju posebnost na jednostavan način prikazuju što znači biti dosljedan sebi, a u istom trenutku pripadati društvu. Uz pripadajući video i upečatljive fotografije Noelle je još jednom dokazao da se kreativnim pristupom i misijom prezentira kao jedinstveni brand na tržištu jednako dostupan svima. Noelle kistovi i beauty asesoari kvalitetom, cijenom i estetikom već su se nametnuli kao lider na tržištu, a sjajnim kreativnim rješenjima poput ove kampanje bez sumnje su svoje mjesto zapečatili. Prekrasne fotografije kampanje potpisuje Franjo Matković, dok je motivirajući video snimio Mak Vejzović. Za fantastične make up lookove zaslužna je Dajana Pajkić, frizure modela je stilizirao Mijo Majhen, a stajling potpisuje stilistica Ana Nikačević.