Na našoj listi novih zanimljivih otkrića našao se i popularni španjolski brand Mr. Wonderful. Svojim svježim dizajnom i izgledom, inovativnim rečenicama i simpatičnim originalnim likovima šire svoj pokret pozitivnih vibracija. Odlučili smo malo istražiti kako je došlo do tog zanimljivog koncepta.

Priča s kauča

Autori ove jedinstvene priče su Javi i Angi, muž i žena koji su svoje zanimanje grafičkog dizajna podigli na jedan viši stupanj i odlučili stvoriti nešto drugačije. Ideja o prepoznatljivom dizajnu bazirala se na želji da kreiraju unikatan i zabavan grafički dizajn koji će slati pozitivne poruke.

                                

Uskoro je njihov dizajn krasio različite proizvode kao što su šalice, torbe, kišobrani, privjesci, svijeće i sl. Iz online dućana cijela priča se proširila i na manje španjolske dućane koji su u ponudu željeli uvrstiti njihove proizvode. Danas se njihov posao proširio po Europi i u zemljama Južne Amerike i svaki dan bilježi sve veći broj fanova na društvenim mrežama. Tako i sami možete pratiti njihov Facebook, Instagram profil, Twitter ili Pinterest gdje ćete dobiti dnevnu dozu šaljivih sličica, a i pronaći inspiraciju u njima.

                              

                              

Pitate se sigurno u čemu je kvaka, zašto su toliko popularni i posebni i zašto se sviđaju ljudima? Ideja im je stvarati sadržaj koji izražava osjećaje, točnije, njihovi likovi „progovaraju“ kao iz kakvog crtića ili stripa te povezuju ljude s veselim osjećajima i pokazuju određeni način gledanja na život.

                             

Nama su se nekako najviše svidjeli zbog igre riječi koje su često prisutne u njihovim radovima i potiču nas da ne gledamo tako ozbiljno na neke stvari. Najljepše stvari su često i najjednostavnije. Donosimo vam nekoliko njihovih popularnih i šaljivih natpisa na proizvodima, pa procijenite sami!