Linda Rodin, bezvremenska je modna ikona koja je od svog imena uspjela napraviti uspješan brend koji se prvenstveno bavi kozmetikom, a nudi i cijeli niz lansiranih parfema čija  jedna bočica iznosi “simboličnih” 240 dolara. Tko je uopće ta famozna Linda? Modna priča Linde Rodin započela je za vrijeme njezinog studija u Italiji kada je sve osvojila svojim ‘’Twiggy’’  izgledom i upečatljivim modnim odabirima, pa je tako već s osamnaest godina ušla u svijet modelinga. Nakon završetka studija, vratila se u New York gdje pokreće jednu od prvih njujorških concept trgovina pod nazivom ‘’Soho’’. Vrlo brzo nakon toga postaje modna urednica u Harper’s Bazaaru.

Životna energija i želja za radom je nikada nisu napuštali, pa tako i danas u 60.-ima aktivno sudjeluje u društvenim događanjima, a i sama je iznenađena koliki je uspjeh doživljela njezina kompanija ”Rodin Olio Lusso” koju je osnovala, vjerovali ili ne, kad je imala 59 godina! Dakle, recimo to tako da zamislimo neku nama poznatu  gospođu od 59 godina koja kreće u vlastiti biznis. Kolike su realno šanse da će uspjeti profitirati? E pa, ovu damu (kojoj je vrijeme očito relativan pojam) ništa nije uspjelo obeshrabriti. Svi kozmetički proizvodi su  produkt njezinog vlastitog entuzijazma i volje za ”istraživanjem” kolika je doza kojeg ulja potrebna za  optimalne rezultate. Vrlo brzo otkrila je tajnu formulu te je polako počela s prodajom ulja za lice svojim poznanicima, a danas bočica ulja za lice košta 170 američkih dolara.

Fotografije: Pinterest

Prije ”Rodin Olio Lussoa” karijeru je gradila kao jedna od najznačajnijih modnih stilistkinja po čije su savjete redovito dolazile velike face kao što su Madonna, Halle Berry, Giesele Bundchen i  Adriana Lima. Kao cjeloživotnu modnu inspiraciju Linda je imala tetu koja je čak 1920.-ih radila u parfumerijskoj industriji, a sve do svoje 94.godine nije se odvajala od turbana, kaftana i umjetnih trepavica. Sama Linda se nikad nije udavala i nije imala djecu, a nije ni požalila zbog toga. Vrlo je bliska s nećacima i  nećakinjama.

Iako je na glasu kao modna ikona te posebnu pažnju pridodaje svom Instagram profilu, često voli naglasiti kako ona nije jedna od tih kojima modni dizajneri redovito poklanjanju  odjeću u svrhu promocije, pa su  tako njezine modne kombinacije isključivo rezultat vlastite vještine. U svom bogatom životopisu može se pohvaliti i suradnjom s Vogueom, Revlonom i Victoria’s Secretom, a u  jednom je intervjuu izjavila kako je uistinu za nju bilo zabavno raditi  s hrpom modela oko sebe jer je i sama obožavateljica strke i  užurbanosti. Nekako joj još uvijek ”nije sjelo” to što je ljudi prepoznaju na ulici jer je za nju sama ironija u  tome što se možda takva slava trebala odigravati u doba njezinih mlađih i opuštenijih dana, ali izgleda kako uistinu vrijedi ona kako se stil gradi zajedno s godinama i iskustvom.