Piše: Barbara Grgić

Facebook je zasigurno već davno dosegao svoj vrhunac te time postao najveća društvena mreža na svijetu. Prema istraživanju eBiz-a u prosincu 2016,  slijede je Youtube, Twitter te LinkedIn. Dobro je poznato zašto u Hrvatskoj Twitter ne prolazi baš najbolje, ali zašto je jedna od najbolje zamišljenih poslovnih platformi još uvijek nedovoljno iskorištena? Otkrivamo vam sve čari LinkedIn-a, društvene mreže koja tek treba doseći svoj vrhunac.

Zašto biste uopće trebali kreirati LinkedIn profil? Prvo i osnovno – LinkedIn nema svaka šuša. LinkedIn je jasno definirana društvena mreža s preko 290 milijuna aktivnih korisnika. Na LinkedInu nema postova koji smaraju. Nema slika mačaka, nove Shakirine pjesme niti neumjesnih komentara. LinkedIn je jedina društvena platforma na kojoj nikad nećete gubiti vrijeme. Naravno, ako ih koristite u prave svrhe, nećete ga gubiti niti na drugim mrežama. Kad kažemo da ga nema svaka suša, mislimo na to kako je on namijenjen prventsveno poslovnjacima, studentima te svima onima koji žele naći neki posao, pokrenuti vlastiti projekt te se povezati s poslodavcima.

Ona slavna hvalite me usta moja, posebno vrijedi za ovu društvenu platformu. Kako bi vas potencijalni poslodavci prepoznali, potrebno je izraditi kvalitetan profil, sa što više osobnih podataka (a da nisu oni što ste po horoskopu te koliko ste visoki). Na LinkedInu možete istaknuti sve svoje uspjehe – školovanje, diplome, poslove koje ste radili, certifikate koje ste stekli. Ono po čemu se LinkedIn razlikuje od drugih mreža, osim po gore navedenome, je to što on bilježi posjećenost vašega profila. Svaki korisnik LinkedIn-a može vidjeti tko mu je gledao profil. Primjerena fotografija također je jako važna. Pa makar to bila ona s osobne jer selfiji nisu baš poželjni.

Ako još uvijek trebate razloge zbog kojega biste otvorili LinkedIn profil, pogledajte što o njemu kaže Petar Vasić, stručnjak u svijetu marketinga i društvenih mreža.