Prvi mjesec po povratku s roditeljskog dopusta, IKEA zaposlenici mogu raditi pola ugovorenog radnog vremena, a primati punu naknadu

IKEA Hrvatska uvodi novi oblik poticaja – Mjesec prilagodbe za roditelje kako bi dodatno pomogla svojim zaposlenicima s malom djecom i pokazala im da uvažava njihov privatni život. Svi zaposlenici tvrtke IKEA Hrvatska koji su postali roditelji i koristili su roditeljski dopust, sada će – po povratku na posao – prvih mjesec dana moći raditi pola ugovorenog radnog vremena, a bit će plaćeni kao da su radili puno radno vrijeme.

„Kao tvrtka koja ravnopravnost smatra središtem ljudskih prava, uvođenjem progresivnih mjera želimo svim svojim zaposlenicima omogućiti jednake prilike za rast i razvoj. Svjesni smo da povratak na posao nakon roditeljskog dopusta može biti stresan svim članovima obiteljima. Zato nakon uvođenja jednomjesečnog dopusta za tate, ove godine idemo korak dalje te uvodimo mjeru koja će olakšati povratak na posao zaposlenicima koji su koristili roditeljski dopust, ali i njihovoj djeci prilagodbu na novu situaciju“, istaknuo je Nikolaos Migkianis, direktor robne kuće IKEA Zagreb.

Nova je pogodnost dio kampanje tvrtka IKEA o rodnoj ravnopravnosti, koja se ove godine odvija pod sloganom „Ravnopravnost počinje kod kuće“, a najavljena je na Forumu Saveza za rodnu ravnopravnost, održanom 5. ožujka. Savez je, na inicijativu tvrtke IKEA, osnovan prije godinu dana uz pomoć Veleposlanstva Švedske i Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj, a njegovi su članovi ugledne tvrtke u Hrvatskoj: Atlantic Grupa, Coca-Cola HBC, Tele 2 i AstraZeneca, a pridružile su mu se sada i Bisnode, Combis, Erste banka, Hanza Media, Hauska & Partner, IBM Hrvatska i Ilirija Biograd.

Podsjećamo, IKEA je prije godinu i pol uvela i mjesec dana plaćenog dopusta za sve nove tate, koji mogu koristiti nakon što se njihove partnerice vrate s dopusta. Potonja, kao i ova nova pogodnost, dio su šireg pristupa organizacije IKEA Jugoistočna Europa za unaprjeđenje rodne ravnopravnosti u zajednici te nastojanja da zaposlenicama i zaposlenicima pokaže kako ih cijeni kao cjelovite ličnosti.