DESSANGE Hrvatska, jedan od najdugovječnijih zagrebačkih frizerskih salona, početkom rujna je upotpunio svoju kolekciju nagrada za izvrsnost u radu. Na internacionalnoj konvenciji u Parizu, među okupljenim franšizerima iz čak 45 zemalja, DESSANGE Hrvatska osvojio je Trophy of Excellence u kategoriji Best Online Ambassador.

Ovaj salon je franšizerima iz cijelog svijeta, uz nagradu Best Online Ambassador, prethodnih godina ‘očitao lekciju’ još tri puta, osvojivši Trophy of Excellence u kategorijama Best Protocol, Know How i Best Business Partner.

DESSANGE Hrvatska

Foto: Privatna arhiva

DESSANGE Hrvatska uvjerljivo najbolji online ambasador brenda

„Društvene mreže dozvoljavaju klijentima da vide dalje od ulaznih vrata, da osjete dušu salona“, smatra Sanja Čabraja, menadžerica i suvlasnica salona DESSANGE Hrvatska. Upravo je iz tog razloga tijekom 2018. godine posebnu pažnju posvetila razvoju njegovih društvenih mreža. Tijekom pariške konvencije dobila je najbolju potvrdu da taj angažman nije ostao nezamijećen i da je zadovoljila iznimno visoke kriterije ovog luksuznog francuskog brenda. Sanja je ispunila sve zahtjeve i pravila standardizacije društvenih mreža, zbog čega je DESSANGE Hrvatska dokazao ne samo da može stati uz bok svjetskim salonima, već da ih u ovoj kategoriji i predvodi.

„Čim smo otvorili poslovne profile i stranice, stigle su prve narudžbe i pozitivan feedback. Učila sam od naših najboljih stručnjakinja za društvene mreže, posjećivala seminare i tako usavršavala online nastup salona“, objašnjava Sanja.

Presudni sastojci za uspjeh

Ono što je bilo presudno za uspjeh je, smatra, dobra organizacija i planiranje unaprijed te – najvažnije – prisan odnos sa svima s kojima je u kontaktu.

„U inbox ne odgovaram u ime cijelog tima, već se potpisujem vlastitim imenom. Zatim se u salonu upoznam sa osobama s kojima komuniciram u online okruženju. Mislim da je to svima mnogo draži pristup“, dodaje.

DESSANGE Hrvatska

Ono što joj je također vrlo važno je uključenost frizera u praćenje trendova na društvenim mrežama, pa tako u svakom trenutku znaju što je aktualno, a mogu i svojim stručnim savjetom pomoći onima koji na profilima salona postavljaju pitanja.

Veliki planovi za završnicu godine

Bez obzira na nagrade koje cijeli tim od 27 zaposlenih čine vrlo ponosnim, Sanja kaže da uvijek ima mjesta za  napredak. Što se tiče društvenih mreža, posljednje mjesece godine obilježit će kreiranje i objavljivanje video sadržaja. Frizeri će u kratkim videima od 30 do 40 sekundi govoriti o trendovima, proizvodima i malim frizerskim trikovima koji čine veliku razliku. Tako će podići ljestvicu još malo više i pružiti dodatnu vrijednost svima koji prate i posjećuju stranice salona.