Razgovarala: Dina Lijić

Talentirane i mlade osječke dizajnerice odjeće, sestre Anja i Nikolina Kvesić, stoje iza uspješnog brenda Desiinia. Moda je za njih ljubav, a u svome poslu, kojeg su započele prije nešto više od dvije godine, toliko uživaju da ga ne bi niti nazvale poslom. U njihovoj se ponudi odjeće posebno ističu haljine namijenjene svim prigodama te dostupne u raznim bojama. Svojim svestranim radom, talentom i marljivim trudom postigle su uspjeh, a u prilog tome, osim velikog broja pratitelja na društvenim mrežama, govore i brojne zadovoljne klijentice oduševljene njihovim jedinstvenim i kreativnim dizajnom.

Što je potrebno za uspješan brend poput vašega?

Smatramo da je prije svega za uspjeh u poslovanju potrebno voljeti ono što radite. Isto tako, prilikom kreiranja modela uvijek gledamo da se odabrani modeli prvo svide nama, a tek onda da ih prezentiramo široj javnosti. Bitno je da se mi osjećamo ugodno, sigurno i pouzdano u onome što nosimo te ćemo na taj način postići da se i druge djevojke isto tako osjećaju u našim haljinama.

Gdje pronalazite inspiraciju za svoje kreacije?

Inspiraciju za kreacije pronalazimo svuda oko nas – u šetnji gradom, na TV-u, promatrajući materijale i uglavnom tada „u glavi“ složimo model te krećemo s izradom.

Kako ste se i zašto odlučile baviti modnim dizajnom?

Ovime smo se počele baviti iz hobija – još od mlađih dana često bismo same sebi izrađivale kojekakve odjevne predmete: haljine, majice, kaputiće i slično. Nakon nekog vremena, odlučile smo svoje kreacije pokazati široj javnosti i tako je naša cijela priča započela, prije nešto više od dvije godine.

Kakve su haljine trenutno najtraženije?

Trenutno su nam najtraženije one haljine koje imaju asimetrične linije, bogate volanima, bilo da je riječ o volanima na dnu haljine, na rukavu ili ramenima, kako god, djevojke ih obožavaju u svim oblicima. Među najtraženijim bojama nam je puder roza boja koja je ujedno, s vremenom, postala boja po kojoj smo prepoznatljivi. Od ostalih, najviše se traže haljine u klasičnoj crnoj boji, crvenoj te boji fuksije.

Što najviše volite u svom poslu, a što vam predstavlja najveći izazov?

U svome poslu najviše volimo što je kreativan i fleksibilan, a možemo reći da ga i ne smatramo poslom, već doista uživamo u njemu. Radimo ono što volimo i svakodnevno smo u kontaktu s brojnim ljudima, a ono što nam zapravo predstavlja izazov jest da svaku našu klijenticu zadovoljimo, odnosno zajedničkim razgovorom pri narudžbi haljine ispunimo očekivanja te da u konačnici klijentica bude zadovoljna. Drago nam je što smo kroz ovaj posao upoznale puno ljudi te su nam neke od njih postale suradnice i drage prijateljice.

Što vam je najvažnije pri odabiru materijala koje koristite za svoje kreacije?

Pri odabiru naših materijala uvijek gledamo da su udobni, elastični te poseban naglasak stavljamo na nosivost naših modela. Dakle, bitno nam je da materijal od kojeg radimo haljinu možemo kombinirati od sportskog i dnevnog look-a do svečanih kombinacija. Naši su materijali uglavnom jednobojni – tako djevojkama omogućujemo da ih mogu lakše kombinirati uz ostale odjevne predmete. Ponekad u ponudi imamo materijale s različitim uzorcima – zimi su to uglavnom jednobojne podloge s plišanim cvjetovima i točkicama, a preko ljeta nudimo različite cvjetne uzorke.

Mislite li da danas vlada velika konkurencija među modnim dizajnerima na hrvatskoj sceni?

Smatramo da je ponuda sve veća i drago nam je zbog toga. Isto tako, smatramo da je tržište dovoljno veliko te da svaki kupac može odabrati ponudu koja mu odgovara.

 Što za vas predstavlja moda?

Moda je za nas ljubav, jednostavno u njoj uživamo, čini nas sretnima i smatramo da je neophodna u životu skoro svake djevojke.

Koji su trendovi za nadolazeću sezonu? Kakve boje će se nositi?

Ono što ćemo klijenticama ponuditi ove sezone su jarke boje. Ove zime naše klijentice su prigrlile žutu boju te taj trend nastavljamo i na proljeće. Ove sezone roza boja će i dalje biti jedna od traženijih te će biti dostupna na skoro svakom našem modelu. Neizostavan detalj svakog ljeta su i pruge koje ćemo opet imati u svim oblicima i modelima. Svake godine klijenticama predstavimo i nekoliko novih čipkanih modela, tako ćemo i ove godine ponuditi končanu čipku, 3D čipku te bogate i raskošne aplikacije čipke na tilu. I dalje su veliki trend volani te će biti dostupni na većini naših haljinica.

Kako vidite Desiiniju u budućnosti?

U budućnosti prvenstveno želimo proširiti našu ponudu, klijenticama pružiti još više mogućnosti i izbora, te polako i rasti. Naš je cilj i dalje zadržati individualan pristup prema svakom klijentu te i dalje, u suradnji s njima, stvarati modele koje ih čine sretnima jer je njihovo zadovoljstvo, na kraju dana, naš najveći uspjeh i veliko HVALA našem trudu i radu.

Trenutno imate preko 48 tisuća pratitelja na Facebooku i više od 20 tisuća na Instagramu. Koliko su po vašem mišljenju društvene mreže danas važne za uspjeh i promociju?

Naše je poslovanje prvenstveno i krenulo preko društvenih mreža. Smatramo kako su one u današnjem svijetu vrlo bitne te da će u budućnosti njihova važnost biti još značajnija. Nema osobe koja danas ne koristi barem jednu društvenu mrežu. One nam omogućuju da naše informacije i novosti do klijenata stignu u vrlo kratkom roku.

Današnji se tempo života promijenio te sve manje vremena imamo na raspolaganju, a upravo nam društvene mreže i online trgovine omogućuju da kupnju obavimo u rekordnom roku. Dosta naših klijentica živi u velikim gradovima te im razlog kupovine nije nedostatak ponude, već brzina kupnje i kupovina iz udobnosti vlastitog doma.