CvitHappens, mladi brend vrlo zvučnog imena, nudi izradu cvjetnih zidova velikih dimenzija i različitih manjih ili većih cvjetnih dekoracija. Pokrenuli su ga Ana i Antun, par koji je inspiraciju i ideju za pokretanje vlastitog posla u cvjećarstvu dobio, a gdje drugdje nego u Amsterdamu. Odnedavno im se pridružila i treća članica tima – Dora.

Fotografije: Ivona Zec

Sve o ideji, realizaciji projekta, zanimljivom nazivu brenda i uslugama koje CvitHappens nudi, pročitajte u nastavku!

I budite slobodni javiti se ovim kreativcima ukoliko planirate vjenčanje, slavite rođendan ili diplomu, ali i ukoliko želite razveseliti drage osobe flower boxom dostavljenim na njihovu kućnu adresu.

Što je CvitHappens, otkad postoji i tko sve čini vaš tim?       

CvitHappens je brand koji nudi cvjetno uređenje svih vrsta evenata. Na tržištu smo već/tek godinu dana i svaki dan nam je novi izazov. Naš tim čine 3 mlade proaktivne osobe koje su odlučile uzeti stvari u svoje ruke i pokrenuti vlastiti biznis.

Jedno nemaštovito, ali važno pitanje: Otkud vam ideja za ovaj projekt, s obzirom da ste se obrazovali za rad u sasvim drugim profesijama?

Ideja je došla sasvim spontano iz jednog obiteljskog brainstorminga kada smo razmišljali o ponudi cvijeća na našem tržištu. Prvo smo došli na ideju cvjetnih zidova, a kasnije smo širili našu ponudu.

Je li vam vaše obrazovanje ipak pomoglo u cvjećarstvu i na koji način?

Je, apsolutno. Ana je na primjer završila ekonomiju i bez njezinog znanja o financijama i vođenju firme općenito ne bismo ni pokretali ovaj biznis, a bez Dorinog pristupa klijentima ili Antunove kreativnosti ne bi imalo smisla imati Cvit (kako smo ga već počeli među sobom zvati).

Koje sve usluge nudite i kome?

Odlučili smo ponuditi široki spektar usluga kada smo počeli surađivati s najboljim dobavljačima domaćeg i uvoznog cvijeća na tržištu. Krenuli smo od cvjetnih zidova koji služe kao pozadina za slikanje na vjenčanjima i ostalim eventima, zatim kompletnog uređenja lokacije ceremonije ili svečane večere sa cvjetnim aranžmanima i instalacijama. U ponudu smo dodali i flowerbox s ružama, tulipanima ili božurima, ovisno o sezoni, koji se može naručiti za razne prigode te ga dostavljamo u željeno vrijeme.

Koja je najčešća predrasuda prema ovoj vrsti posla? 

Najčešća predrasuda je da cvjetno uređenje vjenčanja kratko traje, a nitko ne vidi sate i dane provedene na nekim projektima kako bi sve bilo savršeno. Druga predrasuda je da je to isključivo ženski posao, a mi bez našeg Antuna ne bismo mogli skoro ništa.

Koje su vaše posebnosti u odnosu na konkurenciju i kakva vam je uopće domaća konkurencija?

Domaća konkurencija je jaka i ponuda je raznovrsna, ali svatko od nas na tržištu ima svoje posebnosti koje privlače različite klijente. Našu pristupačnost klijenti prepoznaju već pri prvom sastanku sa nama i rado nas preporučaju dalje.

Koji vam je zasad najdraži projekt?

Posebno uživamo u izradi cvjetnih zidova, stoga nam je najdraži projekt jedan zid koji smo radili prošle godine, ali nećemo otkriti tajnu koji kako ne bi umanjili važnost ostalih koje smo napravili!

Na koji način se mogu naručiti vaše usluge?

Većinu upita dobivamo putem e-maila cvit.happens@gmail.com i poruka na Facebook/Instagram, ali nas se može i direktno kontaktirati na brojeve telefona koji se nalaze na FB/Instagramu.

Jeste li ograničeni samo na Zagreb ili na zahtjev  dolazite i u druge gradove?

Dapače, projekti izvan Zagreba su nam vrlo dragi jer upoznajemo nove zanimljive lokacije, ali je logistika mnogo zahtjevnija nego za projekte u Zagrebu.

Koji je najljepši dio vašeg posla?

Zanimljivo pitanje. Zadovoljstvo nakon završenog posla i pogled na rezultat je najljepši dio posla, iako smo u tom trenutku najčešće jako umorni.

Za kraj, kako ste došli do tako kreativnog naziva – CvitHappens?

Hahaha. To je zapravo zanimljiva pričica. O imenu smo razmišljali više od mjesec dana. Sve što smo izabrali je bilo zauzeto ili se nekome od nas nije sviđalo. Onda smo odlučili pitati naše prijatelje mogu li nam reći par ideja. Za dva dana nam se javila draga prijateljica Tara Jelovac sa desetak ideja i CvitHappens je bio toliko primamljiv da smo se odmah složili oko imena.